30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, oktober 08, 2008

Utebliven hurtigbulle, varsel och hockey

Det blir aldrig som man tänkt sej.. =(
Jag hade en ambition att jag skulle komma mej ut på promenad i morse. Då är det ju inte så bra att vakna kl. 10:22. Lusten avtog direkt, kan man säga. Fan också.

Jag hittade ett presentkort från Dressmann igår. Jag äter frukost och duschar, sen åker jag och shoppar istället. Dessutom kände jag av lite träningsvärk i benen nyss, så det kanske är bra att vila upp sej inför milen på fredag också.

Volvo fortsätter att varsla folk. =/ Idag varslades ytterligare 2000 personer. Snart är jag ju ensam kvar där ute, men med 14 år på firman ska man ju inte vara i farozonen, kan man tycka. Den som lever får se, heter det ju.

Roligare saker nu; The battle of Siljan ikväll. Packet från norr, som Liselotte uttryckte det, kommer på besök. Jag har räknat lite på det där, Leksand kommer vinna med 5-2, så vet ni det också. Jajjämänsan, 50 spänn på det.

Hörs imorrn, kamrater..

Inga kommentarer: