30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, oktober 09, 2008

Torsdag

Igår fick jag åka till farbror doktorn med lilla T* så det blev inget spelande på Oddset. Tur det, för mitt 5-2-resultat sprack en stund från slutet då äckelMora gjorde sitt tredje mål. Jag sparade 50 spänn på det där, men det kändes så himla onödigt att släppa in det målet. Men tre poäng till våra blåvita krigare är ju viktigast. Yes.
Hade msn-konversation med Joppe i Sundsvall under matchen. =)
Trist att sitta själv, men tur att det finns internet så man kan ventilera åsikter och "prata" med nån ändå.
Joppe är trevlig. Joppe är dalkulla. Joppe håller på Leksand. Me like Joppe. =)

Ikväll kanske det kan bli en liten promenad också, som uppvärmning för milen imorron.
Kanske, bara.

Alles för nu, over and out.
(* Det var ingen fara med lillan. Alles OK.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad felas Lillan då? :( Inget allvarligt tyckte jag mig kunna ana eftersom det bara nämndes som förklaring till det uteblivna spelet.
Har du Sundsvallsbekanta? Det sa du inget om när det begav sig??
Kram kram

513andersson sa...

Hon klagade på magont, men det var bara när hon ansträngde sej, typ gick fort eller sprang, men idag vid återbesöket så var det borta. Helt konstigt, ingen medicinering alls behövdes. Bra där. =)
Kram tebaks, såklart.

Anonym sa...

Joppe är jättetrevlig. :)