30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, oktober 07, 2008

'Schwung', jobb och filmrecension

På promenad idag igen, minsann. =)
2,3 km på 21;03
6,0 km på 52;14 !
Blir 8,3 km på 1:13;17 !! Damn, I'm good.
Här och nu lovar jag att jag på fredag tar milen. Yes, I do! Even in rain. =/

Kommer ni ihåg att jag sa för ett tag sen att jag skulle införa tredagars arbetsveckor om jag blev president nån gång? Vi är på god väg, kan man säga. Produktionsfritt på tordag och fredagen är inlagd som ledig. Sa jag förresten att jag tar semester imorron? =)
Hockey, för bövelen. The battle of Siljan. Daladerby, med Leksandsseger. =) Mer om det imorron.

Jag såg filmen Smala Sussie inatt när jag kom hem från jobbet. En sån jävla sketfilm, rent ut sagt. Ulf Malmros ska ju ha box på näsan för att öht producera nåt sånt där crap. En svensk.. nej, en värmländsk version på Pulp Fiction. Jag hatar Pulp Fiction! Inget ont om värmlänningar, men det här var inget bra alls.
Betyg; En krossad thekanna av fem möjliga.

7 oktober idag då.
För 8 år sen förlovade jag mej första gången.
För 17 år sen ryckte jag in i lumpen som vakt/depåman vid P4 i Skövde. 17 år sen? Är jag så gammal? Tydligen.

Nu blir det kaffe, sen ska jag pussa på min älskling #1
Sen jobba.
Jomen, såärdetatte..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stiligt att komma ihåg alla gamla datum. För Du dagbok??

Anonym sa...

Oki C fast du e sportfåne så får du ett plus i kanten för alla datum du kommer ihåg..
O du Smala Sussie e en grym moovie.. ;)

513andersson sa...

Fasen vilket tjöt det blev om datumen, då..
Förlovningsdag och lumpen är ju stora händelser i livet, ju. =)