30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, oktober 01, 2008

Oddsetspel, minsann

Jag var iväg till spelbutiken tidigare idag för at spela på Oddset för första gången sen fan vet när.. Hade med mej lillan också som en form av "maskot" och förklarade för henne att det är våra krigare i vita tröjor som spelar.
Följande konversation utspelas;
Jag; -Hur många mål tror du Leksand gör?
Lillan; -Öööh, sex stycken.
*Jag kryssar i '6' på kupongen.*
-Hur många gör Växjö då?
-Vet inte. *rycker på axlarna*
-Men säg en siffra bara.
-Ööh, sjuttifem!
-Nej! Så många gör dom inte. Säg nåt annat.
Hon nöjde sej med fem till slut. 6-5 till Leksand, alltså.
"Herreguuud", tänkte jag. "Det här kommer inte gå bra."
Själv duttade jag i 7-2 som jag skrev i förmiddags. Likaså spelade jag en Lången också. Vinst för Leksand, Almtuna och Borås hade gett mej 1.200 spänn ungefär.. Leksand vann, Borås vann, men Almtuna förlorade! Där sprack det. Jävla Mora.
Leksand vann för övrigt med 6-2. Bra det, men e t t jävla mål hade dom ju kunnat göra?
Faan, va surt. =(

Jag har visst lovat här att infinna mej på promenad imorrn också. =/
Med damsällskap, dessutom. =)
Vid 8:30.

Håhåjaja..

Inga kommentarer: