30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, oktober 01, 2008

Sådär..

..det var den arbetsveckan det. Undrar vad jag gör om ett år, om man är kvar på det där bygget, eller om man har blivit av med jobbet, tro? Den som lever får se, heter det ju.

Tre nya poäng till Leksand ikväll då.
Hemmamatch mot Växjö.. Det har blivit tvåsiffrigt i dom två hemmamatcher som spelats hittills. Nu tror jag ju inte att det kommer upprepas iofs, men 7-2 tycker jag låter helt realistiskt.
Jajjämänsan, det blir det. 20 spänn på det!

1 Oktober är det också.
1908 - Henry Ford introducerar T-Forden, sin tids mest populära (och billigaste) bil. Minsann.
Alf Svensson, svensk politiker och partiledare fyller 70 bast. Grattis, Affe!


Ja, nu är hösten här då.. Regn, regn, regn.. =(

Snart börjar julpynteriet i affärerna också.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Då får du hålla dig inne nu då när de regnar!! Vill inte ha en snörvlig C på jobbet!! Utan en fräsch en.. ;)

513andersson sa...

Pia; Synd då att man vart ute i regnet ändå, både igår och idag.=(

Fräsch? Jag är väl rätt fräsch, eller?

Anonym sa...

Haha.. Jag menar att du e fräsch men kanske inte när du går runt o snorar på jobbet... Pöss