30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, oktober 02, 2008

Hurtigbulle igen och lite övrigt.

Jajjämänsan, på plats vid slingan vid 8:30, precis som utlovat. Damsällskapet var visst redan på plats.
Bidde en slinga på 6,0 km idag. Tiden blev 57:29.
Ger en km-tid på 9:54, minsann.
Godkänt, men inte mer. Bättre kan vi. Med lite mera schwung i benen, så..

Jisses, jag har märkt att det är väldans svårt att prata med söta flickor ibland. =/
Vad är det som händer? Har jag tappat "stinget"? Det har ju aldrig vart nåt problem förrut.

Jag har fått hit ett annat vardagsrumsbord. Vart ska jag ställa det andra då? I köket, kanske. Som avställningsyta?

Jag pratade med Sööt förrut också. =)
En av dom.

Påminn mej om att jag ska ringa syster sen också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Shit hinner landa en stund nu innan träning.. C du kan prata med mig du sa att du inte han prata med söta flickor.. Mao så e jag ful!! Nu surar jag.. O lipar.. Buähähähäää.. =(
Tycker om dig ändå.. Pössilipöss...
Scwung i benen va va de e idag? Känndes som man va ute o gick med två kryckor...

513andersson sa...

Pia; Märkte du inte hur tyst jag var under hela promenaden? ;)
Jag kan fördjupa mej i det där en annan gång.
Tycker om dej också, vet la du..
Pöss tebax.