30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, oktober 17, 2008

Nu med bild i.. =)



Är inte det här dagens roligaste annons, så säg?

'Dags för daladans igen', känns inte det lite som att man nervärderar sej själv när man skriver så? Fast vi hoppas ju såklart att det blir det, jag tyckte bara det såg fel ut, med Huddingeögon sett. Sen heter det väl TV-sänds, inte TV-visas? Tror jag.

Dagens tips; Huddinge - Leksand 2-6. Yes.

Lilla T klarade Livbojen i simskolan igår. =)

Lördagens Melodikryss ser svårt ut såhär på förhand, men jag ska nog fasen klara av det. *enveten*

Jag har lite dåligt samvete för att jag inte promenerat organiserat på en vecka. =/ Liite, bara.

Vi ska äta hemgjord pizza här idag. Nam, nam, nam.. =)

Häpp, klockan är mycket, dags för en öl tror jag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, alltså, först trodde jag att det var för Leksand som den där... skylten? var skriven. Typ Leksingar i Stockholm. Fast jag fattade ingenting, den är så dåligt skriven. Det var ju daladansgrejen som fick mig att tro att det var för Leksingar.

Jag undrar vad de menar med att det är dags för daladans.

513andersson sa...

Förmodligen att Leksand har vunnit sina inledande matcher, och även vunnit stort vissa gånger. Men jag håller med dej, den är helt kass skriven. Det var lite därför jag publicerade den.

Kram & keep on reading