30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, oktober 16, 2008

Korta arbetsdagar och målrekord?

Jag var nära igen med mitt tips på resultat från gårdagshockeyn.
Mot Mora spådde jag 5-2, det blev 5-3..
Igår sa jag 9-1, det blev tvåsiffrigt. Igen.. 10-1..
Tur att man inte spelade på Oddset, nu har jag ju sparat 100 spänn på det där.. Appropå Leksands målproduktion, någon hade räknat ut att om Leksand fortsätter såhär så kommer dom ha gjort över 300 mål innan serien är över, och då är serien 45 omgångar, eller nåt sånt.. Sen tillkommer en kvalserie på det. Det kan väl bara inte gå? Men det hade varit så jävla sjukt kul.
Gårdagens roligaste resultat; Huddinge slog gris-Malmö borta med 3-2. =))
Hela Sverige skrattar..

Arbetsveckan är över också. Idag blev den typ 45 minuter, eller nåt sånt, fast jag som är så ambitiös fortsatte en kvart till. =) Det är sjukt kul att köra truck.. =) Ha haa..

Jag hade ambitionen att kanske fått städat lite här hemma nu när man kom hem så tidigt från jobbet, men det blir nog uppskjutet tills imorrn. Det är ju för bövelen mörkt, och jag har inget överflöd av lampor har jag kommit på.

Tänkte jag skulle fått prata med Sööt idag också, men se det gick inte.. =((
Fan också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kommentar överflödig.......
Kör hårt med bloggen, chockera och var tyken i största allmänhet, då kanske det blir flera kommentarer.

513andersson sa...

Jag kör på som vanligt, jag tror inte att det hjälper så värst mycket att vara tyken.
Chockera? Tja, nu när jag kör med bilder så kanske...