30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, oktober 15, 2008

Det är ju tanken som räknas..

Det var ju menat att jag skulle kommit mej ut på en promenad idag. Jag sov nog för lite inatt, uppe vid 6-rycket, fixar lillan inför skolan, och när jag kom hem skulle jag bara mobilisera kraft till att ta mej ut. Jag somnade visst på soffan, och när jag vaknade så känner jag mej helt off, och det regnar... =(
Jag försöker pussla in en liten promenad imorrn dåda. Innan simskolan, kanske?

Hockey ikväll igen. TV4 Sport sänder smålandsderbyt
Växjö - Troja/Ljungby. Kan det vara nåt att se när man kommer hem, tro? Den blåvita segermaskinen tar emot nykomlingen Mariestad hemma i EA. Mariestad som många, inkl jag, trodde skulle bli detta årets strykpojkar i allsvenskan har gått över förväntan. Men idag blir det pisk. Yes.
Transatlanterna har nu anlänt till truppen också.
Dagens tips; 9 -1 till oss. Det blir nog lagom. =)

Inga kommentarer: