30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, oktober 18, 2008

Från Huddinge till Shanghai

Det luktade underskattning lång väg i första perioden igår.
Fyra insläppta mål på 20 minuter, det är ju mer än vad nåt annat lag har lyckats göra på 60 minuter hittills. Lyckligtvis så tog dom sej samman i andra perran. 5-5 efter full tid, mållös sudden och avgörande på straffar, där Pelle P., Doell och Jackman satte sina och bärgade iaf två poäng. Lite pinsamt var det ju att det var nästjumbon som bjöd upp till sånt motstånd, också.
Publiksiffran skrevs till 1.050 personer, tydligen den bästa Huddinge haft den här säsongen.
Tragiskt var ordet, sa Bull.

Kvalet till Kinas GP i Formel 1 var det som fick upp mej idag vid 7:45. Hoppas på en spännande avslutning i årets serie, det är ju bara två lopp kvar nu. I Kina imorron och så avslutas det i Brasilien 2 November

Lördagen fortsätter nu med Melodikrysset, tvätt och en tur till Fiskhuset för inköp av dagens middag. Det blir alltså fisk, med potatismos.

Tjo-flöjt

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick det med KRYSSET då????

Anonym sa...

För mycket hockey och för lite isdans, du saknas i "isdanstråden" med lite iskunskap. ;))
Ja du får kommentera damerna där också.

513andersson sa...

Åse; Det gick sådär, jag fortsatte på em, men jag fick avbryta för jag fick besök. Sen glömde jag av det.

MMM; Kanske jag tittar till den nång gång, ja. "Plötsligt händer det", som det heter.