30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, augusti 04, 2008

Filrecesion igen, hurtigbulle del V, lite rally samt små och större problem..

Sen sist så har jag sett på Ondskan, en bra film som handlar om en kille som ska åker in på internat för att komma ifrån bråken på skolan och för att få upp sina betyg.
Mycket sevärd film.
Betyg; Fyra aladober av fem möjliga. =)

Promenerade lite till i fredags.
4,2 km avverkades på 36;42 ! En jätteförbättring vill jag påstå.

Var i Skene i lördags för att åka Backasprinten, en liten rallysprint på ca 1300 m. x 3.
Placering i Volvo-klassen blev fyra av 15 eller nåt sånt. Tre tiondelar upp till pallplats. =(
Surt.
Åkte även Renault Clio Grp N och där blev vi trea av ca 10-12 st. tror jag.
Fick pris med mej hem också. =) Äntligen får jag väl säga.
Skene är iaf bättre än Uddevallaklubben där vi i högerstolen inte får nåt pris alls.

Skrev för ett tag sen om att det kom felmeddelande när jag startar datorn.
Det felet avhjälptes idag på fm. Det var visst bara att skriva i ett antal bokstäver och siffror i angivet fält och vips så var det klart. Hade jag också klarat om jag bara visste att jag skulle göra så. Kom sedan hem för att snurra ut på internet och då kom nästa felmeddelande. Fast denna gången från Comhem.
Försökte ringa kundtjänst men jag gav upp rätt snabbt. Känner inte för att sitta mobilt i telefonkö i 37 minuter.
Jag ska mäjla dom nu istället.

En vecka kvar på semestern nu, på måndag börjar jobbet igen.

Det är stövlar och sydväst som gäller i Göteborg idag. Fy vad tråkigt.

Inga kommentarer: