30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, augusti 07, 2008

Efter mycket om och men...

..så fick jag tag på Comhem också. Vill dom inte svara på mitt mail ordentligt så får man la sätta sej i telefonkö i 18 minuter och vänta på att få prata med en människa.
Nåväl, problemet är löst nu iaf. =)
Nu surfar vi på här igen.

Vi har visst fått en bloggare till i sajberspäjs också. =)
Välkommen D. Hoppas som sagt på lite rolig läsning framöver.

Jag har börjat spela schack, minsann.. På datorn, alltså. Hade ju några internetlösa dagar som jag bara kunde ha datorn som schackpartner. Det är ett lite knepigt spel vill jag påstå. Tur att man kan klicka på 'hjälprutan' så man ser vart pjäserna får gå, annars hade det ju blitt katastrof.

'Hjärter' är ett annat spel som jag fastnat för. Roligare än schack. Lite hjärngympa sådär.
Går hyfsat bra.

'Röj' är ett spel som jag gillar. Riktigt mycket tänka, men min musplatta är så känslig så det blir lätt att man "öppnar" en ruta istället för att markera den. Då smäller det. =/

På lördag börjar försäsongsspelet för di blåvita krigarna från Siljan south.
CSKA Moskva står för motståndet, i Hedemora ishall. Minsann.


Ingen som känner för att komma hit och ta hand om lite tvätt och disk idag?=)
Nähä, inte det. Allting ska man behöva göra fälv. =(

Inga kommentarer: