30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, juli 30, 2008

The globetrotter, del II

Har vart på resande fot igen. =)
Utgångspunkt Göteborg strax innan kl 7, vidare norrut till Stenungsund, Ljunskile och Uddevalla, rv 44 till Trollhättan mot Grästorp där första stoppet blev. Vidare mot Götene,där vi svänger av till vänster. Alltså E20, till Örebro. Därefter rv 68 till Lindesberg och upp till Fagersta där vi käkade hamburgare. =)
Slutdestination Norberg.
Framme stax innan kl 14 har jag för mej där jag
fick åka ******. ;)

Sedan hem vid 15-tiden.
Middagspaus kl 16:30 på EuroStop i Örebro. Pepparrotskött med potatis och grönsaker. Gott.
Efter det fick även jag köra ****** ända till Laxå där det var tankstopp.
Samma väg hem fast med den skillnaden att jag svängde av i Ljungskile för att ta färjan över vattnet till Orust för att plocka hem lilllan och ex-sambon.

Regnet föll melllan Stenungsund och Lidköping, därefter solsken hela dagen. =)

Hemma här vid 22:45...

Det har vart en riktigt rolig dag. Det här får vi göra om. =)

Nu ska jag varva ner lite. Imorrn ska bilen tvättas. Den har fått knott och andra äckliga insekter på sej.

Natti, natti.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vågar Du inte nämna JAGUAR??

513andersson sa...

Jodå.. men du vågar visst inte skriva ditt namn?

Anonym sa...

Tjoooooohooooo
Om man åker förbi utanför vårat hem på rv44 typ 150 meter från huset så MÅSTE man titta in.
Grrrrr FY SIG.