30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, juli 29, 2008

Jag är iaf ingen badkruka...

..även om jag var i som nummer fyra av sex som badade.
Var iväg en sväng till Tjörn i söndags för att hämta en flytväst, sen kördes lillan och hennes mor ut till Orust där dom ska vara några dar. Sedan blev det tillbaka till Tjörn för lite mat, styrkegrogg och bad.
Bad efter kl 23 på en söndag.. Heeeeelt underbart var det. 22 grader dessutom.
Det lustiga var att på dagen igår när vi var på samma ställe så visade termometern på 23 grader men det kändes kallare.. Hur hänger det ihop? Såååå mycket grogg blev det inte innan. ;)
Blev fem timmars badande igår och lite solkräm för ryggens skull.

Iag ska jag promenera och åka med dator till doktorn.
Jag får konstiga felmeddelanden när jag startar den. =( Inte bra, eller vidare roligt.

Nä.

Inga kommentarer: