30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, juli 25, 2008

Daddy, the globetrotter.. =)

Nu har jag vart på resande fot igen.
Två dagar på Tjörn har vi vart nu. Varmt som helvete men ack så skönt.
Båt har vi åkt också. Och badat. =)
Lillan har badat också. Flytvästar är bra. Man flyter. =)
Och bränt ryggen lyckades jag också med. *aj, aj*
Nu ser jag ut som en kokt kräfta på ryggen.. =(

Jag lyckades missa min tvätt-tid också, men det fanns visst en tid i morron också, så den tar vi då.

Få la se om man kommer ihåg melodikrysset imorrn. Spela roll, förresten..
Man kanske kan göra sitt eget kryss..? =/

Nu blir det lite viiin här med damsällskap också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj seg med uppdateringen eller?

25????
Dambesök ??????
Har inte damen gått ännu eller????
28?????

Jaha vilken tur att det har blivit sommar äntligen, har precis kommit hem från ett dopp i VÄNERN mmmm

Ha det Kram

513andersson sa...

Liiiite segt går det ibland med uppdateringarna när det inte hänt nåt eller när man har annat att göra.

Kramar tebax.