30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, juli 29, 2008

Vad är det som går och går?

Jag ger mej alltså ut i motionsspåret för att ta mej an den "gula" slingan på 5,3 km.
Förmodligen missade jag en skylt med en gul "plupp" på för efter en stund märkar jag att jag är ute på "grön" slinga.
Den är 10,7 km.. =/ Nåväl,jag får väl gå den då, tänker jag. Efter en kvart börjar det regna också.
Tur att det bara höll på i ca 20 minuter då.. Jag går och går och kommer efter ett tag fram till en grillplats och efter uppskattningsvis 150 meter komer det en korsning. Grön plupp åt både vänster och en som pekar rakt fram. Viker av åt vänster och kommer efter ett tag fram till en korsning igen.
Grön plupp åt höger och rakt fram. =/
Fortsätter på den som går rakt fram och är plötsligt vid nyss nämnda grillplats igen..
Harreguuuuud vad jag höll på att vimsa där i skogen. Grillplatsen såg jag fyra gånger.
Bara att börja knata tillbaka då. När man kommer från andra hållet så ser ju allting så mycket annorlunda ut tycker jag.
Till slut var jag framme vid startplatsen iaf. Har inte en aaaaaaning om hur långt jag gått men jag fick mej en promenad på en timme, trettiofyra minuter och femtiovå sekunder. =)
Framme vid bilen två minuter innan p-tiden gick ut.

Nu är jag trött i fötterna.



Räknade lite på det där... Om jag har hållit en km-tid på 9,40, vilket jag tycker kan stämma rätt bra, så promenixade jag 10,05 km.
Tro faan att man är trött i fytterna.

Inga kommentarer: