30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, juni 30, 2008

Lite här och lite där

Som bloggare söker man ju sej till andra bloggar för att få inspiration till sej själv. Iaf gör jag det.
Nyss var jag ute och läste en som publicerade Fredrik Ljungbergs "avskedstal" till fansen. Han lägger alltså av i landslaget.
Herreguuud.. Karl'n e ju inte riktigt klok.
Citat ; "Det är nu över en vecka sedan vår sista match i Österrike. Sverige gjorde en bra turnering. Vi slog Europamästarna Grekland, förlorade på tilläggstid till finalisterna Spanien, och Ryssland visade för alla att de är oerhört mycket starkare än till och med många experter gissade innan turneringen." Slut citat.
Sverige slog förvisso Grekland men det var f y r a år sen dom vann EM och i år var dom visst EM's sämsta lag och ryssarna manglade ju röven av di svenske.
Näe,Fredrik,ni gjorde inget bra EM.

Vidare till Liselottes blogg;
Citat ; "Sent igår blev jag sittandes framför en repris av "Allsång på Skansen" och måste efter det konstatera att Håkan Hellström måste vara en av våra mest överskattade artister. Jag kan inte förstå i vad hans populäritet ligger. Jag menar, han är inte snygg, han kan inte sjunga, låtarna är sådär och han rör sig fult. Ändå vrålar småtjejerna så fort han lyfter ett finger. Men vem har sagt att jag måste fatta allt..." Slut citat.
Så sant. Kan Håkan Hellström få skivkontrakt så kan ju vem som helst få det.

Sanape har icke uppdaterat bloggen sen den 16 maj så där fanns inget nytt att kommentera.
Saknar dej iaf.

Sådär.Nu blir det frukost.

Inga kommentarer: