30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, juni 27, 2008

Jävla tekniker !!

Nu har dom vart i farten igen. Våra jävla tekniker som förstör våra jobb.
Ni har säkert hört om krisen vi har på jobbet nu. Två jobb på avdelningen ska bort. Igår fick vi reda på hur våra jobb ser ut efter helgen och jag kan ju säga att jag blev ju faan inte glad!! Jävla inkompetenta förbannade idioter.
*kräks galla*

Midlanda.. Låter det bekant? Det var ju det namnet jag letade efter häromdan. Wikipediasökte på det och får fram att det minsann är Sundsvall/Härnösand/Timrås gemensamma flugplats. Ha! Det var ju det jag sa.*bäst*
Men det var fasen vad dyrt det blir att fluga dit. Snål? JAG?? NEJ !

Dagens tips ; Om du är och handlar och ser en vara som du är osäker på om du har hemma så köp den. Det gjorde jag. Nu har jag fyra kg broccoli i frysen!

Ska tvätta idag också. =( Exakt HUR mycket lust har jag med de'ra?

Fast det blir mums med lite räkor sen.

Tjingeling bilring

Inga kommentarer: