30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, juni 26, 2008

Flugplatser

Det är faktiskt rätt skönt att vara datorfri ibland.
Visst sög det lite igår när jag skulle ha reda vad flugplatsen utanför Sundsvall heter.
Fick vänta flera timmar tills jag kom till jobbet och surfa in på Eniro.
Förmodligen blandar jag ihop den med någon annan flugplats, för den hette
ju bara Sundsvall-Härnösands flygplats. Så otroligt fantasilöst.
Var hittar man namnen på våra svenska flygplatser?

Nu ska jag promenera och lämna lillan, sen köpa gardiner.

EN dag kvar att jobba, sen är det helg. Jääjj.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hopp på sig!!!!!!!!!! http://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_%C3%B6ver_flygplatser_i_Sverige

HÄR KAN DU HITTA ATT FLYGPLATSER I SVERIGE HOPPAS ATT DET BLIR BRA FÖR DIG.

HÖR AV DIG SNART PARTYYYYYY
VI SAKNAR DIG ;)

513andersson sa...

Eey.. Jag sa ju i telefonen senast att vi får satsa på en träff snart.
Det är ju för bövelen semester snart. =)

Saknar ju er också, jue..