30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, juni 25, 2008

Reflektioner kolon

Carlsberg Export fem komma treor tål inte att ligga en natt i en frys märkte jag på midsommar.
Ett uns av panik hann sprida sej genom kroppen. "Hur lång tid tar det att tina upp 20 st. genomfrusna öl"?
Det gick på ett par timmar kan jag upplysa er om.

Nåväl.. På torsdagen fick vår festvärd en CD-skiva med ca 982 låtar på!
Från den skulle det ju plockas ut låtar och läggas i mappar och sorteras och sådär.
JAG,eder favoritbloggare,fick ansvaret för mappen "Svenskt".
Det var visst inte uppskattat av alla. Men alltså, vad är det för fel på "Den makalösa manicken" ,
"Hej hej, hemskt mycket hej" och Freestyle?

Lördagen fortsatte med lite mera partyparty. EM-fotboll och orangea drinkar för att sympatisera med Holland. Det gick inge bra alls. =(
Sen blev det utgång. Man var gött seg under söndagen.
Jag är kanske för gammal för två dagars festande?

Övrigt ;
Jag pratade med Stockholm igår. =)
Alltid lika trevligt. =) Pöss på daj,bäjbi.

På söndag kommer syster och systersöner. Då blir det spagetthi med köttfärssås.


Jag undrar när jag ska skaffa mej en dator? Imorron, kanske?

Inga kommentarer: