30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, juli 05, 2008

Yi-haa..

Jag har nu fått igång der dator också.
Först ska jag skälla lite på nån som är inne och läser men som inte skriver nåt! Fy på er!
Ni måste ju skriva nåt så jag vet att det finns nån som läser mina (viktiga) betraktelser! Ju.
Fast nu gick det ju bra ändå, iofs. Hoppas vi kan ses snart iaf. *dricka öl, typ*
Miss you.. =(

Håller just nu på att installera Messengerprogrammet så snart ska man la kunna vara ute och chatta lite igen. *saknar*

Melodikrysset gick bra att lyssna på men jag var inte riktigt allert med pennan idag. Jag fyllde bara i L1 och V6. Djungel och Ungern var det nog. Resten har jag inte en aaaaning om. =/

Springsteen på Ullevi ikväll då. Hade la vart kul å va där men vad är Springsteen live mot Ulf Lundell i stereon? Ha ha..
*byter skiva till Brucan då* ;)

Lördag är det också.
Skål då. =)

Inga kommentarer: