30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, april 23, 2008

Nytt boende!

Sådär. Var och tittade på lgh förrut. Jag tror det kan bli bra.
Trafiken tänkte man inte så mycket på. Bra där. Utsikt var det också.
På kvällar/nätter ser man den blåa belysningen på Älvsborgsbron och på dagtid kan man beskåda bockkranen vid Eriksberg. Va fint! ;)

Vitt kaklat badrum med en blå rand runt om,precis som vi har nu. Badkar. Bra om man vill bada.
Stoooort kök,precis som vi inte har det nu. Konstig diskbänk med en stor och en mindre ho,så som vi inte har det nu. Gula tapeter.

Hammarbygröna tapeter i sovrummet, =/ ,men en iofs rätt snygg bård.

Hall och v-rum gick i nån smutsvit färg. Creamfärgat kanske det kan benämnas också,vad vet jag. Parkettgolv där. Inte sådär mycket tjafs på väggarna,vilket ju innebär relativt oskadade tapeter.
Inflyttning 1/6 om jag vill. Annars den 1/7.

Jii-haa...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul!! Va skönt!! Hammarbygrönt är inte den sämsta färgen, snyggt med vit säng till. Hihi.

Lite avis är jag också, jag sliter 1-2 timmar/dag med att leta lgh medans han den andre inte gör ett j-la skit. Kanske flyttar till nynäshamn, jag får se.

Häpp.

513andersson sa...

Tur att min säng inte är vit då.

Huvva,jag lider med dej hjärtat.

Nynäshamn??