30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, april 22, 2008

Flytt söderut?

Jojo,som jag brukar säga.
Jag fick lägenhetserbjudande igår minsann. ca 250 m från där jag bor idag. Perfekt!
Våning 3/3. Duger bra.
Balkongsol hela dagen = varmt som helvete inne! =(
Köksfönster mot gården. Spelar ingen roll.
Dessvärre är att det är sovrum och balkong mot en rätt stakt trafikerad väg,samt spårvagnsspåren. =/

Jag ska titta på den imorrn så får vi se hur mycket som hörs av trafiken. Fast tar jag den inte så kommer jag säkert ångra mej till dödagar.

Imorrn kväll vet vi.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var därför jag skapade öronproppar. Du kommer icke att ångra dig!

513andersson sa...

Ha ha.
Men jag tycker inte om öronproppar.
Tänk om man missar nåt viktigt medan man har dom på sej? Eller heter det i sej?