30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, april 25, 2008

Långledigt !

Sådär.. Fredag fm och nu har man 10 dagars ledighet framför sej. Vad ska man hitta på då?

Årets första rallytävling imorrn då. =)
Kul,kul.. Mindre kul är att det tydligen ska regna också. Det enda positiva är att det inte dammar iaf.. Fast meterologerna har ju haft fel förrut. Det kan regna ikväll istället och vara uppehåll imorrn.

Rajraj står visst på programmet imorron också. =)
Jag sms:ade just och undrade vad jag skulle ha med mej. "Dricka" kom det som svar. Jag gillar tydliga svar.

Jag har klurat lite på min nya lya också. Vet inte om jag vill ha Hammarbygröna tapeter. =/
Blått är ju en trevlig färg annars. Matchar ju min säng bättre också.
Frågan är vem som ska tapetsera om eller om det räcker att bara kludda på lite färg över det gröna?

Så många frågor,så lite svar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om man INTE gillar sina interiörfärger, kan man ha på sig olikfärgade glasögon i de olika rummen. Ett slags öronproppar för synintrycken. Lycka till med nytt boende.

513andersson sa...

Hmm,olika glasögon för olika rum eller olika färg i glasögonen?
Ögonbindel kanske? ;)