30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, december 20, 2007

Beröm på jobbet! =)

Tree down,one to go!

Onsdagen avklarad,bara en dag kvar.. =)

Läste nyss min väns blogg. Usch,jag blir så lessen i själen när mina vänner inte mår bra,eller är glada. =/
*tänker på dej,vännen* U know who U R..

Hittade även tillbaka till Magnus Ugglas blogg idag.. Hahaa.. Karl'n är ju ett geni på att skriva. =) Hittas här; http://blogg.aftonbladet.se/19862/

Idag var jag inne på Radiosportens hemsida och röstade på Jerringpriset. La en röst på Mattias Ekström. Heja Matte!
Sista röstningsdag är idag!!
Rösta här,NU ; http://www.sr.se/cgi-bin/radiosporten/nyheter/amnessida.asp?grupp=4423

Idag fick jag beröm på jobbet av en lastbilschafför. Han tyckte jag var snabb. På att lossa och lasta hans bil,alltså. ;)
Beröm får vi inte för mycket av på mitt jobb.
Nä!

Inga kommentarer: