30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, december 19, 2007

Two days and countinng...

Sådärja.. Two downs,two to go... =)

Undras om det inte kommer snöa snart,det käns så i luften tycker jag. Tror jag.
Men det skulle ju inte förvåna om det blir en grön jul,som vanligt.. =(
Fasen,för två vintrar sen var vi ute och sladdade med bilen på sjöis,det lär man väl inte få göra iår heller.

Jävla Kung Bore!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjohooo...Tänk att jag har känt dig sen du var typ...3 år? He he! Nu läser jag din blogg oxå! ;-)
//anna-ma (olsson)

Anonym sa...

Å här är en som känt Dig sedan Du var nyfödd, åsså läser jag din blogg........
Kul att tösa frå Tofsvipevägen ä vaken.......
MVH Daddys pappa