30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, december 21, 2007

Vicken jävla smäll!

Idag på jobbet brakade jag rakt in i en pelare! En pelare som förmodligen stått där sen fabriken byggdes 1964.. =/ Lätt stressad som man var så hade jag inte full koll i färdriktningen.Jag veeet ju att det står en pelare där,men fokus låg ju som sagt på annat håll och så ...PANG... stod jag still. :fnissa: En meter åt vänster så hade jag missat pelar'n.. Det är lätt att va efterklok. Nåja,det hände ingenting med mej iaf,så ni kan vara lugna.. =)

Jäääjj,nu är det tamejtusan jul-ledigt också. I 17 dar!
*häller upp ett glas viiin* Det är jag värd efter denna dan.
Jajjämänsan,det är jag.

Götklsl.

1 kommentar:

Anonym sa...

Pelarhelgon överlever ALLT. Kör försiktigt med trucken i fortsätt-
ningen. GOD JUL!!!