30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, maj 14, 2012

Fotbollslaget

Jag hörde på radion idag om Erik Hamréns laguttagning till sommarens EM-slutspel.. Jag hörde om Johan Elmander och Chippen, Zlatan och Tacos-Anders, om Isaksson och och Tobias Hysén, om Kim Källström och Olof Mellberg, och jag undrar, till vilken nytta?
Det blir fiasko i EM, det känner jag på mig. Det blir inget EM-guld.
...inte den här gången heller.

2 kommentarer:

Tina Högman sa...

Men Zlatan är ju med! Han är ju bäst! Han har ju en massa guldbollar....!

(obs ironiskt...)

513andersson sa...

Jaha,ja.. Tänkte inte på det. Jamen då blir det ju både EM- och VM-och OS-guld till oss då.

(obs ironisk...)