30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, januari 19, 2012

Jag har en plan igen..

..den här gången angående mina besök på gymmet;
Det är ju så skoj där så jag ämnar fortsätta med det, och kan jag bara hålla mig till 15 minuters uppvärmning, rodd, skidstakning och indoor walking varje gång jag är där, så kommer jag vara fit redan till vecka 8.
Hoppas kan man ju..? ;)

4 kommentarer:

Lillan sa...

Gillar det skarpt!
Vi kan peppa varandra oxå. :)

Puss

513andersson sa...

M-hm..

Puss

Cam. sa...

Vad händer v 8?

513andersson sa...

Förmodligen inget speciellt, men i sället för att ha tvättbräda till sommaren så har jag det till vecka 8 om det här håller i sig. ;)
Kanske.
Kul att se dig igen. =)
Kram..