30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, oktober 19, 2011

Kungälv-Sahlgrenska..

..på lite över en timme. =(
Jävla rusningstrafik, och inte blir det bättre av att nån jävla pajsare smäller sin bil på Allén och orsakar ännu mer stillastående trafik..
Hungrig är jag också.

Edit kl 10:15; Efter en timme på Sahlgrenska så skulle vi till Mölndals sjukhus också. Detta ingick inte alls i min plan för dagen.

Edit kl 11:45; Lillan blev kvar på Mölndals sjukhus i väntan på neurologen. Jag däremot åker hem och sen till jobbet. Hoppas Lillan kommer hem, så jag slipper hämta henne inatt på sjukhuset.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det löste sig ganska bra i slutändan. Tack för att du körde och fanns där för mig.
Kramiz

513andersson sa...

Anytime, bäjbi..