30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, december 05, 2009

Skruvad dag, redan

Jag försökte komma upp i tid idag, men det var nåt som gick snett kan man säga. Vråltät i näsan kl 8, och efter nässprayande så la jag mej igen och vaknade 12:50... =/
Halva dagen har ju redan gått och inte har man fått gjort nåt. Det är väl bara att sätta igång med dagens göromål då.
Hoppas du får en bra dag, vadän du hittar på.

7 kommentarer:

Cam. sa...

Nej men va bakvänt!!! Jag förstår faktiskt inte längre hur man gladeligen kunde sova bort hela helgerna en gång i tiden? Mvh Gammal

Eje sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Eje sa...

Tiden är ur led .. Känner igen paniken när man inser att dagen bara är halv helt plötsligt :-O Jiiihha!, skynda skynda!!

513andersson sa...

Cam; Det var ju som sagt inte speciellt 'gladeligen' som jag gjorde det. En liten missplanering, bara.
Kram

Eje; Skynda? Det blev ju ingenting gjort efter att jag väl kom upp heller.. =(
Välkommen tillbaka, hörru..

Eje sa...

Tnx Mannen :-) Din sida sprider glädje! Keep up the good work! :-)

513andersson sa...

Min sida bara? Hela jag är ju som en enda stor glädjespridare. Iallafall ibland. ;)

Eje sa...

Ok, hela du spritter av glädje helt enkelt :-)
See U on Xmas!