30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, december 04, 2009

Blandat

Kl 6.15 var jag uppe idag. En helt okristlig tid, egentligen, men vad göra när ex-sambon börjar jobba kl 7 och lillan ska ha frukost och ledsagas till skolan. Nåja, jag missade ju inte min tvätt-tid kl 8 iallafall.

Jag pratade med Sööt igår på jobbet. Hon ska ut och resa igen. Thailand den här gången. Åker imorrn och kommer hem nån gång efter jul. Jag fattar inte, vad är det för fel på Sverige?;)

Det har varit kallt ett par dar nu, men igår kväll så blev det plusgrader och regn igen. Det som nästan kändes som att det var snö på gång. Men det blir väl som vanligt, en grön jul, och så kommer det lite snö i mitten på januari.

Imorrn em/kväll nån gång så blir det den där från i fredags uppskjutna dejten också. Hoppas jag är snorfri då. En snörveldejt är väl sådär, skulle man kunna säga.

Inga kommentarer: