30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, december 12, 2009

Arbetsveckan i korthet

Jag har ju haft bättre arbetsveckor än v. 50 2009, det är ju helt säkert. Jag har jobbat tre kvällar, och så mycket som jag varit inblandad i har jag nog inte varit på jävlig länge. Jag har bland annat lyckats välta en stor, förmodat dyr och förbannat tung pall i marken. Vi snackar alltså 72 st kardanaxlar och ca 940 kg. Priset vågar jag inte tänka på. =/
Jag har blivit fast i en sluss, så jag kom varken framåt eller bakåt.
Jag har råkat backa in i ett pallställ så det knakade i det. =/
Som grädde på laxen så hann jag knappt komma till jobbet på fredagen förrän vi fick höra att våran förrförra chef har... eh... stämplat ut, om man säger så.
Tankarna går till hans familj. Vila i frid.

3 kommentarer:

Eje sa...

Ouuiiee!! Jobbig vecka , helt klart! :-/

Anonym sa...

ASG!!! Vad sysslar du med på jobbet??? Hahahahahahha... Allt var kul förutom det sist nämnde... Jag skade glad, moahahahaaa.. ;)

Pia

513andersson sa...

Eje; Som sagt, jag har haft bättre veckor.

Pia; Jättekul, verkligen.
Jättekul.
Välkommen tillbaka.
Kram