30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, september 14, 2009

Hi hi..

Jag och lilla T är bortbjudna på middag hos Louise och sambo på lördag kväll. Nyss när vi åt grov pyttipanna med stekt ägg så frågar jag henne vad hon tror att Louise tänker hitta på till lördagen.
"Vet inte, men hoppas det blir stekt ägg iallafall."
"Nja, det tror jag ju inte, men man vet aldrig."
Så Lollo, nu vet du vad hon vill ha.. ;)

5 kommentarer:

Louise sa...

oj då, det hade jag ju inte riktigt tänkt mig... kanske får tänka om då... =)

Anonym sa...

Ler???????????

513andersson sa...

Lollo; Du pratade ju om tre-rätters. En av rätterna skulle ju kunna vara stekt ägg..? ;)
Kram

Anonym; Det vet jag inte, men jag hoppas det.
Ha en bra kväll.

Eje sa...

tre rätters meny:

Stekt ägg på bara ena sidan.

Vändstekt ägg.

Stekt Äggröra.

Man kan ta en Äggtoddy att runda av med som efterätt.

Vill inte resultatet efter en sådan meny , men viss risk finns ;-)

TROLLET sa...

Hoppas att ni får det trevligt med eller utan ägg =) Kram