30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, september 01, 2009

Det är dyrt att vara ledig

Vi var på Apoteket förrut. Tanken var att det bara skulle handlas en flaska hostmeducin, då både jag och lillan hade känningar av en begynnande förkylning igår. Det hela slutade med att det kostade 265 spänn, men då fick jag ju med plåster, nezeril, fotvårdssalva och ett paket nicotinell också. Förkylningssymptomen försvann, säkert pga det fina vädret.
Filade fötterna på balkongen, så nu har jag sådär lena babyfötter igen.
Favvogrannen skulle komma upp och leka lite med oss sen. Nice.
Hon är pördig. Lite fräsig, sådär.
Kanske rent av lite schnertey.. ;)

3 kommentarer:

Eje sa...

265:- för en liten titt i Apoteket.
Man vågar ju nästan inte tänka på vad det kostar att kika in på ICA eller COOP :-O

513andersson sa...

Men jag fick ju med mej en hel del grejer ut också... =)

Cam. sa...

Nu har du läst tonårsbloggar hör jag på snacket!! ;)