30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, juni 25, 2009

Schnüggo

Har man inget att göra och ändå vill vara ute så kan man ju sitta på balkongen och sola.. =)
Jag såg mej i spegeln på jobbet igår och om jag får säga det själv så ser jag faktiskt riktigt fräsch ut. ;)
Eller så var det ljuset på jobbet som gjorde det, för hemma syns det inte lika mycket.
Ingen bild på det heller, det ska upplevas live, om man säger så. ;)

2 kommentarer:

Louise sa...

Men Christer, du är ju ALLTID fräsch o snygg ju! Puss

513andersson sa...

Eller hur? =)
Jag försöker, iallafall. Eller är det bara lite fjäskeri för att jag ska vattna dina 200 blommor på semestern? ;)

Pöss..