30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, juni 26, 2009

Jag är en god kamrat

En timme innan vi skulle gå hem från jobbet på torsdagskvällen så kom en av lagledarna och frågade om jag skulle vilja vara ledig på fredagen. Oj, vilken överraskande fråga. Tvekar lite, men kommer på att jag nog vill se semifinalen i U21-matchen, så jag svarar 'ja' på frågan. Han hade då bara att vända sej om och gå upp på kontoret igen. Han slapp alltså gå runt i hela fabriken, det tycker jag var kamratligt gjort av mej.
Sen att det är nån annan som får ta mitt tråkjobb, det hör inte hit.

Michael Jacksons avled under torsdagen. Mer än så tänker jag inte kommentera det hela. Jag gillade varken honom, eller hans musik. Tankarna går till hans familj. Enough about that.

Inga kommentarer: