30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, oktober 28, 2008

Sveriges fulaste hockeyarena

Jag vaknade med träningsvärk i morse.. =/ Efter bara 4,6 km promenad. Skandal var ordet, sa Bull.

Gårdagens roligaste hockeyresultat;
Rögle-Frölunda 6-3.. VF på kvalplats.. =)
och Luleå-Färjestad 1-0..

Appropå Färjestad, jag kollade runt lite på olika hockeyarenor igår. Här och nu utnämner jag Löfbergs kaffeburk till Sveriges fulaste hockeytempel. Så vansinnigt ful.. Se och betrakta själv.. T om Borås ishall är ju snyggare, och den är ändå från 60-talet, eller nåt sånt.
Sveriges fulaste arena?

28 oktober idag då..
1820, Sveriges första sparbank öppnas av Eduard Ludendorff i Göteborg.
1886, Frihetsgudinnan, Statue of Liberty, invigs i New York City's hamninlopp.
1981, U 137 upptäcks utanför Karlskrona, där ubåten grundstött föregående kväll.
Där ser man..

Var iväg med lilla T idag till barnmedicin för att göra allergitest mot ägg och mjölk, pollen och pälsdjur. Gissa vad?
Hon är numer allergifri! =)) Jääjj.. =))

Snurrade in på BHC's hemsida för att beställa biljetter till matchen mot Leksand.
Gissa vem som fick den sista platsen på bortastå? =))
Nu blev det ju iofs lite knas med beställningen, men jag ska ringa dit imorrn. Lilla T ska få gå på hockey, äntligen..

Två dagar kvar...

3 kommentarer:

TROLLET sa...

FEL FEL FEL
KARLSTADS ARENA ÄR JU EN AV DE SNYGGAST SOM FINNS JU, DÅLIG SMAK VÄNNEN.
TÄNK PÅ ATT JAG ÄR JUST NU PÅ VÄG TILL DENNA UNDERBARA STAD, DÄR SOLA ALLTID SKINER, VET DU.
KRAM

Anonym sa...

Håller med trollet, tyckte att den va häftig arenan..
Härligt att lillan e allergi fri..
Kramis pia

513andersson sa...

OK, vi säger såhär, bilden på LLA ljuger lite då jag bara hittade bilder på entresidan. I övrigt så är det bara ett vitt plåtskjul utan nån som helst finess. Hur jävla tråkigt som helst. Usch.
Men kram på Er iaf.. =)