30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, oktober 29, 2008

Strul och hurtigbulle

Klart att det ska strula med mej.. Skrev ju igår att jag fick sista biljetten till matchen Borås-Leksand.. Idag fick jag prata med nån madame på biljettkontoret, och det visade sej att jag inte alls hade nån biljett. Än, får jag väl säga. Imorrn får jag ringa tillbaka till Håkan på BHC's kansli och höra vad som händer, OM det händer nåt. =/ Tänk om inte lillan får se på hockey. Hemska tanke.

Var på promenad idag igen. =)
6,0 km på 53;30. Jag skyller den dåliga tiden på att jag efter 40 min fick telefonsamtal, från nyss nämnda kansli. Jag fick ju förklara att jag var ute på powerwalk, därav mitt lätta flåsande i hans öra, så han inte skulle missförstå nåt.. ;)

Idag har vi ätit fiskpinnar, minsann.
Eller som lilla T sa när hon var mindre; piss-finnar..
Ha haa, charmtrollet..

EN dag kvar..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Piss finne den va bra
Pia

TROLLET sa...

Ett litet tips från mig till dig, Läs lindas blogg hon har något till dig där.



Kramiz Jamiz

513andersson sa...

Pia; Ja, ta det inte personligt, bara. ;)

Trollet; Iiihh, va spännande. Jag ilar dit på en gång.

Kram på Er.