30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, oktober 11, 2008

Melodikrysset v. 41

Eeeyy... =)
Jag löste just veckans Melodikryss på ca en kvart, utan att lyssna i efterhand.
Förmodligen är det inte en enda bokstav på rätt plats, men hey, det gick ju ihop och bara med riktiga ord och namn!
Jag har skickat in lösningen också, förmodligen får jag nån form av jumbopris. Hör upp nästa lördag när Anders Eldeman läser upp mitt namn.. =))

Alternativt kan dom ha den som mall när dom gör nästa veckas kryss..? ;)

2 kommentarer:

TROLLET sa...

Jasså jasså minsan krysset gick bra utan min hjälp denna vecka.

513andersson sa...

Läste du hela inlägget?
Jag gjorde ett eget, ju..

;)