30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, oktober 11, 2008

Filmstrul, hockey och fisk

Jag försökte mej på att se filmen De skoningslösa igår kväll efter hockeyn, men det var nåt som ville strula med mej. Jag fick faan inte nån text på den. Efter ett tag gav jag upp och kollade utan text, men det vara alldeles för snabb och otydlig amerikanska för att jag skulle hänga med. Efter uppskattningsvis en kvart-tjugo minuter så försökte jag igen, och se, det blev svensk text, men då kände jag att jag var för trött för att se på film. =/ Jag ser på den ikväll då, eller nån annan dag. Jag övergick till att rensa sängen på tvätt istället så man själv fick plats att sova. Hade Noice-kväll samtidigt, lite nostalgi sådär. =)

Hockeyn, ja. Det gick ju bra igen. Tvåsiffrigt för tredje gången den här säsongen. 10-1 blev det. Sju matcher, sju segrar och en herrans bra målskillnad också. =) Go, masar.
Roligast igår; Oskarshamns seger på bortaplan över äckelMora och Mariestads 5-5 hemma mot gris-Malmö. Plenty med cred till alla lag som tar poäng av Malmö. =) Synd bara att Mif tog bonuspoängen.. =(
Elitseriematcher idag då. Jag håller allt en liten extra tumme för Timrå och Djürgår'n idag, som möter FBK respektive VF.

Lördagen ser ut att bli en såndär städ- och plockdag. Grått och tråkigt är det ute också.

Det kan bli fisk till middag idag. Jag säger som Emell, "Man ska värna om djuren, därför äter jag dom, så slipper dom lida i förorenade vatten". Så jävla bra sagt. Varför kan inte jag komma på nåt sånt?

Mina ben känns helt OK idag, trots utebliven massage igår.

Inga kommentarer: