30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, augusti 08, 2008

Nya bloggar att läsa..

"Pratade" med Stockholm förrut och kom över lite mera bloggadresser som man kan surfa in på.
Inspiration till mej själv, med andra ord. =)
Det stod väl inte nåt så där direkt som jag hade nån "nytta" av just nu, men vem vet, senare kanske?

Fredag idag då. Snart slut på semestern också. Den lilla solbrännan man lyckades få börjar trilla av. =(

Nån som har tips på vad jag ska äta idag? Jag har ingenting tinat, så det får nog bli att åka till affärn sen, efter att jag agerat färdtjänst in till centrala Göteborg.

Over and out för nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjo ho i stugan eller lägenheten nu har även lilla jag fixat en fin fin sida. Kramis Gillstad

513andersson sa...

Jag ser ingen adress till den?

Anonym sa...

http://trollet1976.blogspot.com/