30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, augusti 08, 2008

Jag ska bli rik..

..för det är jackpot på V75 imorrn.

40.000.000 är ju inte att spotta åt.

Vad ska jag då göra med mina 40 meloner?
-Betala av lite lån, kanske?
-Avsätta en del till en ev pension.
-Investera i nåt intressant projekt?
-Lillan och systerbarnen kan få en skyhög veckopeng. =)
-Jag skulle tatt en veckas semester rätt av bara, utan att fråga chefen.
-Resa skulle man nog göra också. Två dagar i Värnamo hade man nog kostat på sej. Lätt.
-Köpt en trevlig penthouse-lägenhet, eller kanke ett hus nånstans. Kanske både och?
-Barskåpet hade blivt ordentligt påfyllt.
-Barncancerfonden hade blivit glada för ett par miljoner också tror jag.
-En liten busbil hade la vart kul att ha. =)
med mera, med mera..

Resten hade man nog bara slösat bort på onödiga sakrer..

Nån som har ett bra stalltips inför morgondagen?

Inga kommentarer: