30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, juli 19, 2008

Tack för den då'ra...

Här fick jag för mej att gå på lokal såhär en fredagskväll FÖR MAN HAR JU FAAAN SEMESTER.. ;)
Vad fick jag för det då? Jag hamnade i ett jävla ösregn, såklart... =(
Tur att man stod under ett tak iaf.. i väntan på spårvagn som vi har här i stan.. =)
Väntade och väntade och väntade.. i säkert 10 minuter. Sen tröttnade jag, regnet slutade och jag gick den stackars kilometern det rörde sej om.. Kom ca 50 meter..
kom vagnen.. Satans jävla otur. Men det regnade inte på mej iaf.
Väl på lokal, som jag ringt till innan och kollat om det var nåt folk, så visade det sej att det var 11 personer där.. I ETT SÄLLSKAP dessutom...
EN öl blev det, nu blir det filmkväll här i all ensamhet.

Imorrn kommer lilla T till mej igen. =)






Over and out.

Inga kommentarer: