30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, juli 19, 2008

Nähä.. =(

Det blev visst inget filmtittande igår då jag redan efter en minut kände att jag var alldeles för trött för film. Det blev sänggående istället. Vaknar vid 7-tiden, somnar om, vaknar vid 8 som vanligt, sätter på en skiva och lägger mej igen. Somnar och vaknar vid 10 istället.
Inget bra alls, ju. Jag som tänkte komma iväg till affären innan tvätt-tiden börjar vid 11.

Melodikrysset missade jag också. =( Skit samma, jag hade inget kryss ändå att fylla i.
Det finns på nätet, ja, jag veeeet, men orka...

Slänger in tvätt och åker till ICA. Ingen söting som jobbar heller. Om hon nu inte hade rast precis när jag var där. =(

Blev inbjuden på grillkväll ikväll också. Hoppas det blir trevligt.

Nu blir det frukost lite lagom sent. Eller heter det lunch såhär dags?

Inga kommentarer: