30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, april 28, 2008

Ögonmojs

Jag glömde ju berätta... att jag i lördags åkte på nån jävla skräp.
Mitt i vår ölorgie så börjar det svida som helvete i mitt ena öga,bara för ett tag efter börja rinna var ur det. Höll på hela kvällen och när jag vaknade på söndamorronen så hade hela ögat bara kläggat igen.. Fruktasvärt otrevligt. Bara att gå upp och tvätta rent det dåda.
Herreguuud,det såg ut som jag fått så mycket stryk.. =/

Imorse var det istället det vänstra ögat som kladdat igen,dock inte lika mycket som det högra gjorde igår,men ändå..

Imorrn ska jag till farbror Doktorn.
Diagnos följer.

Klart slut.

Inga kommentarer: