30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, januari 12, 2008

Update,äntligen

OK..Liiite dåligt samvete har jag allt för att jag inte uppdaterat på länge,men det har faktiskt inte hänt sådär jättemycket under veckan som känts värt att blogga om.
Sambon har målat om i hallen,iaf. Jag fick välja färg,och valde en gråaktig nyans som på väggen ser ut att ha en svag svag svag dragning åt det lila hållet. Me like.. =)

Årets första arbetsvecka är avklarad också. Nytt år,nya rutiner. Nu har dom delat in oss i tre st lag också. Jobbiga människor,så nu kör vi färre förråd än innan. Vidare så har nån pappskalle kommit på att spärra alla utgående samtal från våra telefoner också. Jag menar alla samtal,alltså. Jag försökte ringa hem en dag,men se det gick inte.. Inte ens till våra lastbilschaufförer kan vi ringa numer.. Dumheter är vad det är.. :vethut:
Vi får se hur detta går. Jag vill snart byta jobb tror jag. Ibland känns det så,iaf.. Frågan är bara vad jag ska göra istället. Efter 13 år under samma tak så känns det ju som hemma för mej. Nästan.

Imorron ska vi åka till kompisar vi inte sett sen semestern.. Najs.. =)

Nu har jag hällt upp ett glas viiin också,det kan jag behöva efter den här veckan.
Tjolahopp...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att måla om, är det genomgående en kvinnlig hobby?? Jag målar ju också gärna om...

Anonym sa...

Ja, kvinnor målar sig ju ofta, fast i ansiktet. Vissa (kvinnliga) porrstjärnor har ju även makeup i underlivet.........