30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, augusti 25, 2013

Semestersammanfattning 2013

Sju veckor går fort ibland, imorrn väntar trucken på oss på firman igen.
Det har varit en bra semester i alla fall. Vi har vart på bio och sett 'Lone Ranger'. Lillan jobbade en extra vecka, under tiden hade jag egentid, med lite målning av gillestugan och tvättrummet.
Jag har målat på vårat klubbhus, vi har roat oss på Hafstens och  Ursands campingar. Jag har varit funktionär på våran hemmatävling i cupen, och på klassiska Midnattssolsrallyt, minsann. Vi har varit i Slottsskogen och inte sett så många djur, och i Borås och sett flera djur...
Vi har badat, både i sjö och vid Tylösand. Jag har även åkt rally, både Subaru och brett i Volvo..
Vi har haft en heldag på Liseberg, vi har vart på 15-årskalas, jag har målarkluttat i morsans hall, och i sovrummet och även sett 'Mortal instruments' på bio, samt fixat fönstren i våran matsal. Gräset har blivit klippt som det ska och rabatterna ansade.
Däremellan allting har jag/vi försökt klämma in både promenader och gym, med blandad framgång.
Bara fyra corepass blev det, men fjorton bodypump, det får väl anses som godkänt?
Nu varvar vi ner med en flarra champagne och minns tillbaka på semestern. Imorrn är vi tillbaka på firman igen.
Om ca 47 veckor är det semester igen... =)

Inga kommentarer: