30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, februari 23, 2013

Mellon 2013, sista deltävlingen...

..och det här skulle visst vara den mest svårtippade omgången enligt 'experterna'. Tycker inte jag. Det här vart ju plättlätt, ju.
Dom fem som går vidare idag är bidrag 1, Army of lovers, bara för att...
Bidrag 3, för att det är en sån där ung snygg kille, som jag iofs aldrig hört talas om
Nr 4, Sylvia Vrethammar,  förmodligen för att Magnus Uggla telefonröstar så skjortan står rätt ut... ;)
Bidrag 5, för att hårdrocksvännerna vill det, och bidrag 8, för då blir Therese glad. Hon är allt  lite kär i Ulrik Munther, serrô.. ;)
Finalplatserna tar nr 5 och 8, en andra chans får nr 3 och 4, medan 'Kärleksarmén' spelat klart.

1 kommentar:

513andersson sa...

Finalplatserna till nr 5 och 8, som jag sa.
En andra chans till 3'an, som jag sa...

...och Army of lovers har spelat klart, som jag sa.