30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, februari 09, 2013

Mellon 2013, del II

Melodifestivalspektaklet rullar vidare och har idag kommit till Göteborg.
Som vanligt, utan att ha hört låtarna så tror jag mig ha dom  fem som går vidare klart för mig;
1. Anton Ewald. Varför? Därför att han är ung, snygg och dansar hysteriskt till en sån där Danny/ Eric Saade/David Lindgren-låt.
2. Felicia Olsson.  Bara en känsla jag har. Jag har aldrig hört talas om denne Felicia..
3. Joacim Cans. Skrällen i veckans startfält.
5. Erik Segerstedt & Tone Damli.Bara för att det är 'Snygg-Erik' som sjunger.. ;)
8. Sean Banan. Endast för att det alltid ska vara nån pajas som går vidare, på bekostnad av att nån bättre låt får stå åt sidan, i detta fallet bidrag nr 4...?
Direktplatsen till finalen tar bidrag 1 och 8, till Andra chansen kommer bidrag 3 och 5.
Så, nu behöver du ju inte titta på programmet ikväll... ;)

1 kommentar:

513andersson sa...

Nåja, jag hade ju iallafall lite rätt i bidrag 1, 2, 5 och 8..
Och att bidrag 4 inte kom vidare tack vare bananen..

Finalplats till bananen och andra chansen till 'Snygg-Erik', precis som jag förutspådde.